noworries.reismee.nl

OMA

Nicaragua, 14 September 2012

Lieve oma,

Op dagen als dit merk je pas eigenlijk hoe ver weg je bent. Niet zozeer in kilometers, maar veel meer nog qua gevoel.

In Januari zagen we u voor het laatst. U zat bij het raam, met de benen op het voetenbankje en de rollator, leesloep en een krantje binnen handbereik. We kwamen u toen vertellen dat we voor een jaar op wereldreis zouden gaan. U zei: “Allememachies”!

U kon altijd zo genieten van bezoek en het maakte niet uit hoe vaak (of soms hoe weinig) we langs kwamen. Wij zullen nooit vergeten hoe u al kon genieten van het mooie papier om een cadeau, hoe ieder kaartje gekoesterd werd en iedere foto met volle aandacht werd bekeken. Daar zat voor ons een wijze les in verborgen.

Wij mogen niet “mopperen” met een oma zoals u.

Helaas kunnen we u nu niet meer bezoeken, maar in ons hart komen we zeker nog heel vaak langs.

Wij denken aan alle kinderen, die heel lang een hechte en constante steun voor u zijn geweest.

En we denken natuurlijk ook aan alle kleinkinderen, achterkleinkinderen, verdere familie, vrienden en bekenden. We wensen iedereen heel veel sterkte.

Speciaal voor u nog een paar mooie foto's: http://youtu.be/iDSS5p2b_5M

Dikke kus,

Richard en Antoinet

Ma en Wim

Lieve Rich en An,
Wel ver weg ,maar jullie zijn op deze manier toch dichtbij! Iedereen die oma gekent heeft ,deelt met jullie de herinneringen . dikke kus

Miranda

Lieve An & Ries,
Gecondoleerd. Wat zal oma trots op jullie zijn, dat jullie droom waarmaken! Oma's zijn speciale mensen, hoop dat jullie in mooie omgeving zijn waar jullie haar met mooie herinneringen kunnen gedenken. Heel veel sterkte!
Liefs,
Miranda

Pa en Ma

Lieve Richard en Antoinet,

Gecondoleerd met Oma van Vliet die ook een mooie lefftijd heeft berijkt je verstand zegt het is goed maar je hart zegt iets anders, jullie zijn zover weg, maar ook weer niet door deze mooie woorden.
We hopen dat jullie dit in het verre land ook een plaatsje kunnen geven. We denken aan jullie.

Liefs Pa Ma en Lychee.

Digna

Lieve Antoinet en Richard,

Heel veel sterkte met dit enorme gemis. Jullie hebben haar een ode gegeven met fantastische foto's en prachtige muziek. Ik heb haar nooit gekend maar weet wel.....oma's kun je geen groter plezier doen dan door maximaal van het leven te genieten. X

Teun en Caroline

Lieve Richard en Antoinet, Geondoleerd met het overlijden van oma. Ver weg en toch dichtbij....we zaten je verhaal en de presentatie met muziek te bekijken en kregen kippenvel...zo mooi.. allemachies!!!
We gaan proberen dit op de begrafenis mee te kunnen nemen zodat jullie er ook bij zijn. Zo ver weg en toch dichtbij.. liefs Teun en Caroline

Katja

Gecondoleerd met oma.
Ver weg en toch dicht bij.
In het hart en denk aan alle mooie herinneringen.
Oma was vast trots dat jullie zo'n mooi avontuur zijn aangegegaan.
Sterkte met het verlies.

Liefs, Katja

(nicht) Jolanda

Lieve Richard en Antoinet.
Gecondoleerd met OMA.
Wat een mooie foto's en muziek.
Heb de zakdoeken moeten pakken.
Dikke kussen voor jullie xxx

Lenie

Richard en Antoinet.
Wat heeft ze altijd genoten van haar KLEIKINDEREN

Sandra

Gecondoleerd. Mooie ode die jullie haar op deze manier brengen. Sterkte!

Raymond, Bianca, Roy en Joeri

Zijn er stil van....

Wat een mooie foto's en wat een prachtig nummer!
Zoals jullie zelf aangeven: ook al zijn jullie nu ver weg, oma zit in jullie hart! Geniet van al het moois dat jullie nu meemaken. Oma kijkt nu van boven mee en is ongetwijfeld heel "groos" op jullie!

Lieve groet van de Sterretjes

Ma en Willem

Hoi hoi,
Inmiddels wel filmpje en muziek gezien!!
Heel treffend !! xx