noworries.reismee.nl

BEDANKT!!!!

IEDEREEN BEDANKT VOOR ALLE GAVE REACTIES OP DE SITE EN OP FACEBOOK. IS ECHT SUPER OM TE LEZEN.

WE ZIJN NU OP SINGAPORE AIRPORT EN VLIEGEN ZO VIA LONDON VOOR EVENTJES NAAR NEDERLAND! NATUURLIJK ONS NIEUWE NEEFJE BEWONDEREN EN WE KIJKEN ERNAAR UIT OM IN IEDER GEVALEENAANTAL VAN JULLIEWEER EVEN TE ZIEN EN TE SPREKEN!

ZONDAG VLIEGEN WE DOOR NAAR COSTA RICA ! BLIJF ONS VOLGEN!

DE REACTIES STIMULEREN ONS ENORM OM VERHALEN, FOTO'S EN VIDEO'S OP DE SITE TE BLIJVEN ZETTEN!!

GROETEN!!!

RICHARD EN ANTOINET

Harrie en Joke

Jullie ook bedankt voor jullie leuke reis verhalen. geweldig dat jullie dit mee maken. Veel plezier het komende weekend met de familie. en heel veel plezier het komende halfjaar.

groetjes van ons.

Sandra Pijl

Wat vliegt de tijd he! Veel plezier in Nederland en met de rest van jullie reis, ik blijf jullie volgen, want het is erg leuk om jullie avonturen te lezen, vooral omdat sommige dingen zo herkenbaar zijn! Ik kan niet wachten op jullie verhalen over Australië! Geniet van midden en zuid Amerika, ook daar weer heel veel moois!!!!

Ma en willem

We vinden het ook heel fijn om jullie verhalen te lezen en foto's en video's te zien ,hoor!! Maar het weekend ff in het echie is natuurlijk wel geweldig!
Goeie reis verder en tot gauw xx

Loes

Heel veel gezelligheid komende dagen in Nederland. Ik kijk al uit naar jullie verhalen van Australie. Ben benieuwd waar jullie geweest zijn?
Groetjes, Loes

Miranda

Als er even geen nieuwe verhalen zijn, dan begin ik ze te missen! Zo heerlijk om te lezen. Jullie enthousiasme, emoties en geluk spatten gewoon van het scherm af.

Teun en Caroline

Hoi Richard en Antoinet,
We hopen dat je een gezellig weekend gehad hebt, even bij kletsen enz....Blij regenachtig Nederland weer te kunnen verlaten...(grapje)? We wensen je heel veel succes en fun tijdens je vervolgreis...
liefs en groetjes, Teun en Caroline

Natalie

Hoi,

Zeker leuk alle verhalen en foto's. Ik ben niet echt van de reacties geven, maar dat neemt niet weg dat ik jullie niet volg -;)
Veel plezier weer eventje in Nederland