noworries.reismee.nl

HEE JOLY

Childers, 23 Juli 2012

Hee Joly,

hier een bericht van je neefje en Antoinet. We zijn vandaag aangekomen in Childers en slapen net even buiten de stad. De zon schijnt en de lucht is strak blauw. We kijken uit over de mooie groene uitgestrekte heuvels.

Antoinet en ik zijn nu 7 maanden aan het reizen en beleven onze droom. Het geeft een raar en dubbel gevoel om hier te zijn. Zo ver van Nederland. De plek waar jouw droom en die van 14 anderen ophield. Op 23 Juni 2000 om precies te zijn. De dag dat “The Palace” in brand werd gestoken.

Een onwerkelijk gevoel...

Vanmiddag hebben we het Backpackers Memorial bezocht. We hebben met bewondering en ongeloof het schilderij en de foto's bekeken. Zo'n lach als jij had, had er maar een. Je had het duidelijk naar je zin in Australië.

Het is verschrikkelijk dat dit je is overkomen. We missen je nog steeds.

We zijn heel blij dat we hier vandaag konden zijn. Het is zonder twijfel de meest indrukwekkende dag van onze reis.

We zullen je nooit vergeten!

Liefs,

Richard en Antoinet

Reacties

Reacties

Raymond van der Sterre

Wow... dit grijpt me gelijk weer aan! Heel mooi!

Weet zeker dat ik ook namens Bianca spreek!

Loes

Ja,Rich, ik weet nog dat je me dat vertelde in 2000. Indrukwekkend om daar nu te zijn. Sterkte en nog veel plezier in Aussieland! Gr.

Digna

kippenvel!

Gert-Jan Bakker

Kippenvel, als ik dit lees.

Alle plezier en succes verder met jullie reis!

Ma en Willem

Voor altijd in ons hart!!
Jullie hebben via de foto's en de tekst op de kaart heel goed weergegeven dat we deze gebeurtenis nooit zullen vergeten. liefs

Conny en Bert

Voor altijd!

Moet een bijzonder gevoel zijn daar rond te lopen!

Groet!

Sandra

Wow, kippenvel. Ik herinner me het nog zo goed dat dit gebeurde, omdat ik hier zelf ook geslapen heb. Vreselijk wat hier gebeurd is, moet ontzettend dubbel zijn voor jullie om daar nu te zijn. Heel veel sterkte!

Johan en Karola

Hallo, fijn dat je daar geweest bent,en de foto's zijn mooi.Het zal wel een raar gevoel zijn om daar de herinneringen te zien, van wat er gebeurt is.Verder nog een goede reis en tot augustus. Gr J & K

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!