noworries.reismee.nl

PFFF

Zo, nog een nachtje slapen en dan is het eindelijk zover. Vandaag op de valreep mensen gevonden voor onze woning en het zijn nog bekenden ook. De dochter van een goede vriendin en collega van Antoinet trekt met haar vriend tot volgend jaar in onze woning. Dit betekent dat we met een gerust hart weg kunnen en zeker onze reis kunnen verlengen vanaf augustus t/m januari 2013.

De laatste loodjes wegen duidelijk het zwaarst. We zijn versleten en hebben nog best een hoop te doen. Maar goed, nog even knallen en vanaf morgen 17:55 kunnen we uitrusten...

Teun en Caroline

Richard en Antoinette,
We wensen jullie een hele goede en voorspoedige reis toe....Tot volgend jaar zullen we maar zeggen.. nee hoor we gaan jullie uiteraard volgen.
Groetjes en liefs van Teun en Caroline
ps. Zo dat is toppie.. dat jullie huis nu verhuurd is en nog wel aan bekenden.

013

Hoi Richard en Antoinet,

Vanuit het mistige zuiden wensen we jullie een geweldige en avontuurlijke reis toe. Heel nieuwsgierig zijn we naar jullie reisverhalen over jullie avontuur. Goede reis en tot de volgende keer.
Groetjes Ria

Mellanie

Hi Rich en An,

Have fun!!!

Fijn dat jullie huis toch nog voor vertrek verhuurd is!

Groetjes Mellanie

Miranda

We gaan jullie missen! ENJOY, have the time of your life!

XM

Raymond, Bianca, Roy en Joeri

Goede reis en onwijs veel plezier! Doe voorzichtig!

Groetjes,
De Sterretjes

Kathelijne en Jeroen

Veel plezier!

Rianne, marcel en kids

Heel veeeel plezier ga ervan genieten en tot volgend jaar.
Wat fijn dat jullie je huis verhuurd hebben,en de reis af kunnen maken. We zullen jullie via hier overal na reizen.
Maak er de tijd van jullie leven van

Katja

Nu onderweg naar Bankok. Have fun en houd ons op de hoogte!

Gerard

Heel veel plezier bij ontdek je plekje :). We gaan jullie volgen en zijn benieuwd naar jullie belevenissen!
Take care!
Goetjes en een kus van ons allemaal.
Geer

Leona en Michael

Heel veel plezier en geniet ervan!!

Lenie

11 Jan.
Liefs van Lenie

mary wibier

he columbus en columbo,
Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad !!!!
Nu gaat het echt beginnen liefs Ma en Willem

brenda

Antoinet,

Volgens mij ben je al de lucht in naar verre oorden met je mannetje.. Geniet, laat los en laat al je zintuigen wild gaan!! Brenda

Digna

Wij geloven niet in toeval toch? Was allang bekend dat jullie je huis op tijd zouden verhuren aan betrouwbare mensen :-).
We volgen jullie op de voet en we kijken er nu al naar uit om straks in augustus twee weken met jullie mee te reizen in Costa Rica.
Geniet ervan, jullie hebben het dik verdient!!!

X Ron en Digna