noworries.reismee.nl

10 JANUARI

Amsterdam - Bangkok

Thailand
Camb
odja (2 weken - 14jan t/m 29jan)
Vietnam (3 weken - 1 feb t/m 19 feb)
India (3 weken - 20feb t/m 10mrt)

Nepal (4 weken - 11mrt t/m 7apr)
Tibet (1 week - 8apr t/m 14apr)

laos (2 weken - 15apr t/m 1mei)

1 MEI
LAOS- INDONESIE
Lombok, komodo, flores, Maluku (bandah islands), Papua (baliem valley), Sulawesi

12 JUNI

SINGAPORE - AUSTRALIE, oostkust

Cairns, great barrier reef, Brisbane, Sydney, Melbourne

23 aug

MELBOURNE - via Amsterdam - COSTA RICA (SAN JOSE)

DEEL 2: 25aug t/m ?jan2013……

costa rica, panama, ecuador, colombia, peru, bolivia, chili, argentinie, brazilie......:)

Mirjam

Erg leuk, zo'n site! Ik heb hem alvast in mijn favorieten gezet. Verder nog geen emo praatjes, want ik zie jullie nog genoeg ;-) Groetjes, Mir

judith

Leuk,leuk, leuk! Klinkt goed die route hoor, en echt grappig, op mijn verjaardag zijn jullie dus in Thailand/Cambodja......niet slecht, al mis je dan mijn (wederom) 25e verjaardag.

Ingrid

Hij staat in mijn favorieten hoor! erg benieuwd naar jullie belevenissen.....

Priscilla

Mooie travel list. Bijna zover. Wij wensen jullie een goede reis en heel veel plezier. Vooral veel genieten van dit avontuur. Selamat jalan. Mars Pris Finn Jesse

christina

Veel plezier en hopen dat het jullie droomdreis mag worden.

Liefs van Christina, Cor, Sharon & Mike

Gerard Boerlage

He Lange, have fun! Dit ga ik zeker volgen. Cairns/GBR ben ik getrouwd!

Arnold en Ma

Hallo, hier een berichtje uit Gerlos. Vandaag de eerste dag geskied bij een temperatuur van -22 graden!!! Maar ondanks de lage temperatuur wel goed te doen omdat het zonnetje goed zijn best bleef doen.
We dachten jullie nog even te zien want er was iemand aan het boarden met dezelfde outfit als Antoinet.
Hoe is het surfen jullie vergaan. Hebben jullie het al een beetje onder de knie.
Veel plezier nog en geniet er van want het gaat al opschieten voor jullie;)

An en Rich

Hee, wat een kou joh. Gelukkig dat de zon nog wel schijnt. Een voordeel: Het bier blijft koud!!!!! Het kiten is goed gegaan. Het surfen wat minder. Het kost wat tijd de kite onder controle te krijgen. Na 5,5uur les hebben we allebei 1 seconde op het board gestaan. Volgens de leraar was dat nog best snel gezien het aantal uren les. We proberen snel het verhaal en de foto's op de site te zetten. We zijn nu in Dalat (in de bergen op 1500m). Hier ook aangenaam koud, maar wel zo'n 40 graden warmer als bij jullie. Morgen gaan we achterop bij motorrijders (Easy Riders genaamd) verder naar het noorden door het centrale hoogland (mooie natuur). Jullie nog heel veel plezier en de groeten aan iedereen!!!